Brede School Wormerland

De Brede School Wormerland is een samenwerking van gemeente, onderwijs, kinderopvang, zorg, cultuur en sport. Zij organiseren leuke naschoolse activiteiten voor alle kinderen van 4 t/m 12 jaar. De meeste cursussen zijn op school, maar er zijn ook activiteiten bij sportclubs, Scwo en bij de BSO. Ook in de schoolvakanties zijn er leuke activiteiten voor iedereen.
Bekijk de website van Scwo en klik op "de Eendragt" of "voor alle kinderen" om te zien welke activiteiten ze aanbieden en hoe u uw kind kunt inschrijven.

Mochten de kosten voor u een probleem zijn, neem dan contact op met de coördinator Saskia van Schaik via info@bredeschoolwormerland.nl of bel met 075-6423247.

Leerlingen aan het woord

"De meesters en juffen zijn heel aardig en luisteren echt naar ons."

"Zo hebben we inspraak en verdelen we bijvoorbeeld de klassentaken. En bij opdrachten leggen ze het goed uit, mogen we eerst zelf aan de slag en als het dan niet lukt, helpen ze ons."