Bent u enthousiast over De Eendragt?
We verwelkomen ieder kind, geven hen veel individuele aandacht en hanteren daarom maximum leerlingaantallen per groep. We nodigen u graag uit voor een persoonlijke rondleiding waarin u zelf kunt ervaren waar onze school voor staat en waarbij we de tijd nemen om antwoord geven op alle mogelijke vragen die u heeft. Lees ook alvast onze informatie Wanneer uw kind bij ons op school komt.

Meld u aan voor een kennismakingsgesprek en een rondleiding of neem telefonisch contact (075-6423611) op om een afspraak te maken voor een informatiegesprek.

Leerlingen aan het woord

"De lessen zijn leuk en leerzaam en vaak sluiten we een thema af op een creatieve manier."

"Er is veel aandacht voor uiteenlopende onderwerpen en interesses en op allerlei manieren mag je leren. Dat is fijn."